Współpraca

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami!

W celu nawiązania współpracy lub pytań, serdecznie zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy zamieszczony poniżej, lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@gorskim-szlakiem.pl. Jesteśmy również dostępni na platformie Whitepress, LinkHouse oraz Marketin9.

Napisz do nas

Masz pytania lub interesuje Cię współpraca? Aby skontaktować się z nami skorzystaj z tego formularza. Odpiszemy na Twoje pytanie tak szybko jak tylko możemy.

O nas

O nas górskim szlakiem

Cześć, z tej strony Sebastian i Agata! Od ponad siedmiu lat wspólnie dzielimy pasję jaką są górskie wędrówki i zdobywanie górskich szczytów na terenie Polski. Już od naszych pierwszych chwil razem wiedzieliśmy, że wędrowanie po górach jest naszą wspólną pasją. Naszym pierwszym celem wspólnej wycieczki w góry były Góry Sowie i znajdujący się tam szczyt Wielkiej Sowy. Nie namyślając się długo, spakowaliśmy plecaki i ruszyliśmy w drogę. Wycieczka ta sprawiła nam wiele przyjemności ze wspólnie spędzonego czasu i dała wiele satysfakcji w momencie gdy dotarliśmy na sam szczyt. Po tej wspólnej przygodzie postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne wyprawy w góry w każdej wolnej chwili. Przez lata pokonaliśmy razem ponad 2000 kilometrów szlaków w całej Polsce oraz zdobyliśmy mnóstwo górskiego doświadczenia. W pewnym momencie stwierdziliśmy, że warto byłoby podzielić się naszą pasją i wiedzą ze wszystkimi, którzy tak jak my kochają góry. I tak właśnie powstał projekt bloga o nazwie Górskim-Szlakiem.pl, na którym serdecznie Cię dzisiaj witamy! Mamy nadzieję, że znajdziesz tu wiele przydatnych wskazówek i zaciekawimy Cię naszymi opisami wycieczek górskich po całej Polsce!